torsdag 18 oktober 2012

NÄST SISTA PRAKTIKDAGEN

Godkväll, idag var en ny dag. Jag var ruskigt trött i morse, huvva. Men upp ur sängen tog jag mig, och även till praktiken ;) Det har gått bra även idag. Jag fick till och med en lyxdag, en av sjuksköterskorna skickade hem mig halv 2, hon tyckte att jag skulle få sluta tidigare, då jag bara gått långa dagar annars :) Så det var mycket snällt och enormt uppskattat. Direkt jag kom hem så la jag in räkningar och sedan pratade jag en stund med Elin. Efter det tog jag en träningstur runt sjön, och det var helt fantastiskt härligt!! Jag har längtat!! Och bra gick det, så det var HUR skönt som helst!! Vädret har ju varit skönt idag med, uppehåll mest hela tiden och ganska ljummet. Skönt, skönt.

Då jag kom hem från träningsturen så gjorde jag lite träning här hemma också, innan en fin stretch och dusch ;) Haha. Sedan for jag in till stan och hämtade en smörgåstårta, ska bju på det i morgon, då jag gör min sista praktikdag. Det känns både sorgligt och skönt. Jag har trivts och haft det bra, så det känns tråkigt att det är sista dagen i morgon, men ändå ganska skönt som sagt. Sen for jag hem och gjorde mat, kyckling och tonfisksallad blev det idag. Den blev aaaaasgod! Sen har jag suttit i typ två timmar på bibblan och försökt plugga lite. Nu är jag hemma och ska snart lägga mig. Jag är aaaaastrött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar