lördag 6 oktober 2012

DAG 5 PÅ PRAKTIKEN

Igår gjorde jag dag 5 på praktiken. Gick alldeles galant. Hämtade Mittzi direkt efter, och vi somnade då vi kom hem. På kvällen for jag och Mittzi till Elin och Roger och hade mysfredag, det tackar jag för. Det var skönt, i stället för att sitta själv hemma.

For hem vid typ 22tiden. Gick och la mig på en gång och somnade som klubbad typ. Sen mitt i natten nån gång, ringde Johanna och terrade mig haha, full och glad. Skrek typ att jag skulle komma in till stan. Haha! Men jag somnade om, hon ringde igen och efter det samtalet fick jag sms som inte var så roliga att få på natten, så efter det var det svårare att somna om. Men tillslut så somnade jag igen. Klev upp 10 idag och jag känner mig tom. Men det ska nog bli bättre, tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar