lördag 20 oktober 2012

KUNG

Igår hade jag min sista praktikdag, både lite sorgligt och skönt. Jag bjöd på smörgåstårta som avslutningsfika, det var både uppskattat från personalen och från mig själv, jag älskar ju smörgåstårta ;) Haha, man får inte vara dum eh. Klart man bjuder på det man gillar själv! Jag hade mitt slutomdöme, och det gick alldeles super. Finfint! Jag skrev även under ett deligeringspapper, så att jag har det om dom vill ha extraresurs! KUUUUNG. Tur man är välkommen åter! :)


Jag fick även äran att sluta tidigare igår, klockan 13. Det var ju ruskigt skönt vill jag lova. Då finlirade jag och Johanna bara lite extra på vårt arbete, innan hon for hem. Sen bytte jag om och for ut runt höglandssjön. Ashärligt som vanligt, och bra gick det även igår. Sen, väl hemma igen, blev det dusch och fix, diskade bort och åt osv. Sedan på kvällen blev det hockey, och shit va kul jag hade. Vilken stämning det var igår, jag och Johanna var som galna! Men grymt kul var det, och med på tv var jag tydligen också, fick sms på sms om att jag var så hiiiiimla fin i tvrutan ;) hahahah... sen följde jag med och hejade på alla som var hos Sandra (en klasskompis) på förfest, och sedan for jag hem. Jag gick som halta Lotta, för det hade flöge till i mitt ena ben, nå jäkulskt alltså, aldrig varit med om liknande. Sen blev det film! Så såg min dag och kväll ut igår, och nu blir detta inlägg sjukt långt, så nu ska jag ge mig och kanske skriva på ett nytt! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar