lördag 20 oktober 2012

NÖFF

Idag klev jag typ upp 12.. längesen jag sov ut så pass. Riktigt skönt måste jag ta och säga! Klev upp och käkade frulle, sedan blev det en tur runt den större delen av höglandssjön, for inte runt hela idag. Plus så blev det mer powerwalk än något annat idag, bara lite löpning. Jag kände att jag skulle ta det lugnt, för jag känner fortfarande av det i benet, sen igår, då det flög till. Det var riktigt skönt i alla fall, allra helst då det varit så fint väder idag. Sen då jag kom hem så fixade jag bara lite, innan jag gick en snabbis på kvantum fram och åter. Så då blev det ytterligare en skön promenad. Nu sitter jag och dricker vin och dunkar musik i min iphone-gris. Dags för en dusch nu, och sminkning! Utgång ikväll, med Johanna, Theodor och Johannas kompisar från Strömstad. Och det blir säkert fler från klassen våran med, skoj skoj! Hööööörs.

 
Denna gris är så jävla klockren, snygg och den ger jäkligt bra ljud!
Nöff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar