måndag 15 oktober 2012

HELGEN

Jamen hallååååååååhääär. I helgen har jag varit ledig, både lördag och söndag. Och vad har den bestått av? Plugg, film, lördagsmys med middag & hockey med min fina familj, plugg och film igen. Så har min helg sett ut.

Igårkväll kom Johanna och Theodor hit och såg på film, vi såg "försvunnen" och helveeeete va spännande den var. Äcklig. Huvva. Men bra, absolut sevärd om ni ej sett den!! Sen såg vi på "unfaitful", den har jag ju sett förut, men inte mina vänner. Ehehe. Den är också bra, men ganska hemsk. Till filmen "försvunnen" så fick jag massage av Theodor typ hela filmen, helt underbart jävla ljuvligt. Han fick en chock av hur hård jag är där och ville mjuka upp mig lite, och det behövdes, skulle behöva hans händer idag med. Jag har fått så sjukt besvärligt med axlarna nu igen, hur ont som helst HELA tiden. Hur som helst så dippade vi till filmerna, morötter, gurka och blomkål och drack citronvatten :) Göttit värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar