måndag 8 oktober 2012

CHILL DAG ÄNDÅ

Jamen jag skriver väl ett till inlägg innan jag somnar, nu har jag sett på solsidan och jag är nöjd. Då får jag se ensam mamma söker i morgon, på play. Så ligger jag inte efter i program ;) Jag har ju som sagt varit ledig idag, från praktiken, som ni kanske förstår med tanke på inlägget nedan. Och trots plugg så har det varit en jäkligt chill dag, måste jag säga. Jag är även ledig från praktiken i morgon, vilket faktiskt känns skönt. Då hinner jag med lite allmänna sysslor.

Jag tänker hinna tvätta, dammsuga, vara med Mittzi, förhoppningsvis lägga in tid för träning och plugga. Ungefär så ska min dag se ut, i alla fall som jag anser nu, att den ska se ut. Ehh, annars då? Det är ju hyfsat, har varit ganska less från helgen, men det är bara att rycka upp sig igen. Nä, nu ska jag sova, är svinigt trött. Godnatt och sovgott, det ska jag göra. Skriver kanske i morgon, om tid finns över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar