måndag 15 oktober 2012

IDAG

Igår skjutsade jag hem mina vänner vid 23tiden. Vi hade en riktigt bra & trevlig kväll! Men jag var grymt trött då jag kom hem, så jag somnade näst intill som däckad. Haha. Sov till 10 idag, duschade och fikade. Sedan for jag hem till mamma med Mittzi, hon ska vara hemma hos mamma i veckan. Sen direkt in till stan och bibloteket, där gjorde jag och Johanna klart vårt VFU- arbete och sedan då vi var klara gick vi och käkade sallad på blåbär. Gött som fan var det! Sen for jag hem en snabbis och sedan for jag och lämnade bilen på verkstaden. Den ska fixas i morgon, kuung. Gick hem i det härliga vädret och sedan kom Tobias. Och honom var jag med till 20tiden. Mycket trevligt :)

Sen har jag kirrat matlåda inför i morgon, så man får sig någon lunch under dagen. Ehehe. Ocheeee, diskat bort har jag också gjort ikväll, duktiga jag. Nu ser jag på "ensam mamma söker". Jag ska nog göra mig klar i pausen och lägga mig :) Så det så.. nå mer? Nä, inte just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar