torsdag 4 oktober 2012

DAG 4 PÅ PRAKTIKEN

Jamen jag skriver väl nån rad, bara för att visa att jag är kvar på bloggen. 4 dagen på praktiken är nu gjord, gick lika bra som resterande gjort. Men jag är så sjuuuuukt trött, fjärde av femte dagen som jag klivit upp strax innan 6. Idag skulle jag varit ledig, men bytte till mig denna dag från lördag, så att jag i stället blir ledig lördag. Så jag längtar tills i morgon klockan 16, då jag vet att jag går hem och har lite sovmorgon på lördag. Det kommer bli lovely!

Men jag trivs på praktiken, så det är absolut inte jobbigt då man väl är där. Det jobbigaste är just morgonen, att ta sig upp ur sängen! Men men, det går ju bra de med. Upp kommer man ju, bara man bestämmer sig. Ikväll försökte jag plugga lite på bibblan, gick väl sådär. Försökte ju iaf. Nu är jag sjukt trött, och då menar jag SJUKT trött. Godnatt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar