lördag 13 oktober 2012

LYCKLIGT LOTTAD

Jamen hallåååååååå.. shit så lite bloggande det blir från mig nu för'tin. Men i alla fall, vad hände igår och idag då? Jag hade först praktikdag nr. 9 och det gick bra som vanligt :) Jag gick 7-16 men sjuksköterskan som jobbade skickade hem mig en timma tidigare, lyxigt värre! ;) Så jag gick hem på en gång, diskade bort och duschade. Sedan kom Johanna hit då hon slutade, vi for och åt innan vi sedan for och pluggade. Plugga en fredagkväll, jippi... men det gick bra. Sen for vi till mig och såg på filmen "Hamilton"... jag blev besviken. Den var grymt seg alltså. Den får ett svagt godkänt. Jag höll flera gånger på att somna, och höll jag inte på att somna så pratade jag hela tiden och frågade massa saker som jag inte fattade. Hahah. J.K blev lite irriterad, med tanke på hur inne hon var i filmen. Ehehehe.

Eh, efter filmen skjutsade jag hem J.K och sedan for jag hem och la mig på en gång. Jag smsade med några ett tag, innan jag somnade som klubbad. Snark snark snark, så trött jag var. Minst lika trött var jag i morse, om inte mer, vid 9 då jag klev upp. For in till bibblan till kl. 10 och pluggade med J.K, och vid halv 3 typ, så for jag hem och gjorde mig klar inför kvällen. Ikväll har jag haft en av de mysigaste och bästa kvällarna på länge, jag har tillbringat den med min fina familj, världens bästa <3 Grymt god mat blev det och sedan hockey. Jäkligt spännande match, men tyvärr förlust för oss :( Men kvällen har hur som helst varit hur bra som helst. Jag är så lyckligt lottad, som har min underbara mamma och mina underbara bröder! Ikväll är jag glad, väldigt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar