torsdag 11 oktober 2012

DAG 8 PÅ PRAKTIKEN

Godkväll, ligger i sängen och är trött som en räka. Men jag ska ändå skriva lite här, och kolla lite bloggar. Praktik idag, 8-17, hade även halvtidsbedömning och det gick ju kanonbra. Eh, direkt då jag kom hem efter 17, så tog jag en dusch och sedan for jag till bibblan och plugga med J.K! Det gick faktiskt bra och vi har kommit en bit på vägen :) Vi avslutade pluggkvällen 21.30 och då for jag till Elin och Roger för att hämta Mittzi, Elin har varit barnvakt åt henne både igår & idag! :)

Igår hade jag ju också praktik, som i vanlig ordning gick bra :) Och som jag sagt tidigare, så trivs jag väldigt bra där, så det gör inte ont att gå dit! Slutade 16 igår, och då var det hämta Mittzi, laga mat, duscha och fara till bibblan som gällde. Och igår gick det väl sisådär med plugget och vi blev så sjukt trötta + att vi var där ganska länge.. så det blev lite väl sent med tanke på att vi skulle upp tidigt idag också. J.K fick övernatta hos mig, så att hon skulle kunna sova så länge som möjligt i morse, dock så var det väl ingen större skillnad på tröttheten... jag började ju inte förrän 8 idag, så jag sov ju ända till typ 06.50, var ändå huuuur trött som helst. Eh, så såg gårdagen ut. Mitt liv går alltså nu mer ut på praktik och plugg... väldigt socialt! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar