torsdag 25 oktober 2012

HEMMAMYS 2 KVÄLLAR

Hallååååååå... igår tvättade och pluggade jag, på kvällen gick jag in till stan, träffade bäste J.K för en kaffe på waynes och sedan gick vi på skolan. Vi skickade in arbetet tillsammans! Det kändes riktigt gött att skicka in det, vi hade glatt humör och highfivade så det bara small... haha! Sedan skyndade jag mig upp till mammas jobb, testade ett par mönstrade tights, mysbrallor x 2 (fleece), en tröja och en jacka + en halsduk. Allt satt bra, och jag fick det av min snälla mamma <3 Jackan är en tunn dunjacka i ROSA! Awesome! Varit lite skeptisk mot den sorten av dunjacka, men den satt bra och hade ju bäste färgen, så det var ju bara awesome!! Kanske dyker upp en bild någon dag.

Sen följde jag och Mittzi med mamma hem. Vi sov hemma och följde med ner i morse igen, då mamma skulle på jobbet. Vi for hem till lägenheten, var hemma en stund och sedan for vi på Jula en tur med J.K! Skjutsade sedan hem henne och for hem till läggan igen. Diskade & duschade, plockade undan tvätt och chillade. Sen for jag och hämtade mamma då hon slutade vid 14, vi for och tvättade hennes bil och sedan for vi hem till mamma igen. Vid middagen kom även Tobias hem, vi fick go'maten - lax & pärern! Mums! Ikväll har vi bara myst framför brasa och tv! Skönt!!!! Modo då... låg under fett mycket, men tog ikapp ganska snabbt då de väl kom ikapp, MEN vi förlorade med 4-5.... attans :( Nästa gång, då vinner vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar