söndag 7 oktober 2012

DAG 6 PÅ PRAKTIKEN

Idag har jag gjort dag 6 på praktiken, det gick fint de med. Blev dock sjukt trött på eftermiddagen, för jag sov spänt natten som var, såhär, att jag trodde att jag skulle försova mig. Det är så jobbigt att sova så. Men dagen har gått bra i alla fall.

Direkt efter jobbet så for jag hem med Mittzi till mamma, tog med mig Johanna så hon fick se vars mitt RIKTIGA hem är. Min by. Vi var hemma en stund och pratade, sedan for vi. Käkade då vi kom till stan, och sen skulle vi plugga en stund, gick dock inte bäst, om jag säger så. Sen vid 21 gick vi på bio - hyptnotisören. Shit. Fan va stressad jag var, flera gånger. Men mest i slutet. Grät gjorde jag med, fick ett utbrott där mitt i typ. Den fick verkligen igång känslor, ilska, stress, skratt, gråt. Haha. Oj! Men jag har haft en riktigt trevlig kväll med galningen J.K! Det tackar jag för! Bilden är från förra lördagen, fulla & glada!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar