torsdag 23 augusti 2012

AMERICAN HISTORY X

Jaha, vad har hänt mer ikväll, än det jag tidigare skrivit? Ehh, Tobias och Pirrå kom hit en sväng, Tobias skulle hämta tvätten. Han blev riktigt glad och överraskad, över att lillasyster Emelia hade tvättat det sista åt honom, så att han fick med sig ren tvätt hem, istället för smutsig. Jag fick en stor och mysig kram som tack, och det är allt jag behöver :)

Annars har jag chillat mest hela kvällen, sett på film, how I met your mother, Robinson och American history X. Den filmen är så GUDOMLIGT bra, men så FRUKTANSVÄRT sorglig. Helt sjukt. Men jag måste även påpeka, som jag gör varje gång jag ser filmen, hur SNYGG Edward Norton är i filmen!!! Dregel, dregel liksom. Jag har även beställt lite skolböcker. Pluspoäng till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar