torsdag 16 augusti 2012

UNDERBARA VÄDER

Eyyyyyyy, varit ute hela dan. Vilket oerhört fint väder vi fick idag! Helt fantastiskt underbart!

Vi åt frukost vid typ 10.30, sen hållit på med gräset. Mamma med trimmer & jag med handjagarn. Tog en paus med isglass och sedan badade jag, första doppet för i år faktiskt, ovanligt att jag inte badat tidigare. Jag som älskar att bada!! Skönt som attan var det i sjön i alla fall, och att få simma! Sedan var det upp och fortsätta med gräset. Nu är vi i alla fall klara, med gräset, för denna gång. Jag bör ha fått lite färg på mig åtminstone, har gått i bikini hela dagen medan jag arbetat :) bjuder på en bild från idag, röda mulen!

1 kommentar:

  1. Anonym22:06:00

    Hej finaste Emelia!
    Har varit halvseg me datorn i sommar, mkt me huset och pojkarna! Men nu ska jag bli lite mera aktiv på din blogg! Du är himla duktig på att skriva :-) kram!! Elle

    SvaraRadera