tisdag 7 augusti 2012

LOVE HAPPENS

Dagen/kvällen har inte sett ut som jag trodde att den skulle se ut. Men den har varit riktigt bra! Först jobbade jag 7-13.30, jobbade dock in rasten (soft, jag vet)! På med träningskläderna och löparskorna, och direkt till sjön och gjorde min tur. Sedan hem och duscha, sminka mig och klä mig. Därefter for jag till Elin, hämtade henne och for in på stan. Gick på stan, jag fyndade ett par nya träningsbrallor och en träningsjacka (paketpris, hur bra som helst ju). Elin fyndade lite olika saker :)

Sedan satt vi och chilla på waynes och sedan for vi hem till var och en. Jag satte mig och såg en film, "Love happens", riktigt bra, trög ibland, men bra! Absolut sevärd, en fin film med många "rätta" ord.


Precis då filmen slutade, då kom Elin hit till mig :D Vi chillade, pratade och drack sommarsaft, medan allsången var på tv'n! Jävla chillbrudar ska jag säga er! Sen kom vi på att vi skulle åka hem till Elin och hämta hennes ögonbrynsfärg och även fara på coop. Sagt och gjort. Väl hemma igen så blev det ögonbrynsfärgning på mig :D Lovely! Blev ju kanonbra, jag är en nöjd tjej! :D Så jag får tacka ödmjukast för ögonbrynsfärgning och en jäkligt chill & bra dag/kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar