tisdag 28 augusti 2012

IGÅR

Igår skrev jag ju bara om helgen, så nu får det väl bli om gårdagen då. Haha... igår;

Igår höll jag på att försova mig, skulle vara hos tandhygienisten 07.40 och vaknade 25 över 7. Så det blev raketfart på mig kan jag lova. For och gjorde bort det, och det gick som vanligt bra och snabbt. Sen då jag kom hem, då gick jag ut med Mittzi i regnrusket & sen gick vi in och la oss på soffan, vi hade det såååå mysigt, framför en film. Jag hade inte hjärta att kliva upp nästan, för det var så himla gosigt, jag ska lägga upp en mysbild sen.

Sen for jag på stan en sväng, och var med Elin & Petra. För mig blev det trosor, ett par vinröda jeans, ett linne, puder & rouge. Vi satte oss och tog en kaffe sedan, på waynes. Mycket trevligt var det :) Jag kom hem vid 17 kanske, och då åt jag middag, kycklingsallad. Sen kom jag plötsligt på att jag ville tvätta bort den lilla tvätt jag hade, så jag kollade om det fanns en tvättid, och det fanns det. Så jag tvättade två maskiner igår, najs najs. Annars såg jag på tv, how I met your mother, robinson och ensam mamma söker. Då robinson nästan var slut, då fick jag ett sms av Anna, som tänkte komma och hälsa påååå, och absolut ville jag det :D Så då fick jag sällskap av Anna på kvällskvisten! Mycket trevligt, och vi hann surra om allt mellan himmel & jord :) Vid 00 for hon hem, och jag kom mig inte i säng förrän 01 typ... alldeles för sent, som vanligt! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar