söndag 12 augusti 2012

SISTE DAN PÅ SOMMARSCHEMAT

Gammal bild, men jag har nyss varit ute på en långpromenad med Mittzi och nu ska jag iväg och springa hade jag tänkt. Låter väl som en helt okej plan? Enligt mig gör de det i alla fall. Eheheh. Och vet ni vad?! Jag fick världens överraskning idag, jag gjorde min sista dag på sommarschemat idag, hahah. Jag har ju varit så inställd hela tiden, på att mitt sommarschema skulle sluta den 16. Men då slutar det idag :D

Behöver jag säga att jag blev happy?! Jag fick bara tvärbrått att städa inne på rummet (där jag varit kontaktperson), så att det är nystädat till att A börjar i morgon igen. Så det känns ruskigt bra faktiskt! Nu ska jag byta om till träningskläderna och he ut mig, vill vara hemma tills att handbollsfinalen börjar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar