fredag 10 augusti 2012

SNABB-DAIM

Efter middagen och en del disk var bortgjord, då kom min fina mamma på besök. Jag diskade bort allt annat lite snabbt, och kokade kaffe. Till kaffet testade jag att göra snabb-daim ur min nya receptbok "Första hjälpen - vid akut sockersug". Haha, blev kung de! Så det bjöd jag på. Jag har bara dammsugit idag, inget mer, utan ska ta det nu.... dammtorkning med mera. Kul fredagssyssla, joo man tacccckkkkar! Nämen, har ändå inte något annat för mig ikväll så. Om ingen kikar förbi här vill säga, vore ju kul och vääääääldigt "synd" att måsta avbryta städningen.... 8) ehehe.

Men från det ena till det andra, vi gatt ju se på handbollen, med tanke på att det gällde final eller ej - och guud så spännande, men så KUL!! Bra jobbat Sverige-grabbarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar