fredag 31 augusti 2012

STAN

For in på stan idag, köpte en väska (dock behöver jag även en till väska, om jag måste ha med mig dator och så). Eller så tar jag bara kånken, vid sådana tillfällen. Väskan köpte jag i alla fall på Kappahl, mycket fin! Jag hittade två skolväskor på väskan, som jag tyckte om, men självklart så var dom för små för att få plats med min dator. Så jag får kolla senare, om jag hittar någon fin. Eh, i övrigt köpte jag vin och lite pennor, pennvässare, sudd, överstrykningspennor & nå lappar.

Var med mamma en stund på hennes lunch, och sedan for jag hem. Jag och Mittzi la oss i soffan och mös. Mycket skönt och mysigt <3 Sen for jag in till stan igen, mamma ville att jag skulle testa nå kläder på Kappahl, sagt & gjort. Höga jeans & en skjorta, riktigt fint faktiskt :) + en skogsgrön tunn dunjacka, som jag var lite skeptisk mot, men jag ändrade mig tillslut. Kul med mer nytt, allra helst då jag får det av världens bästa mamma <3 Det är skönt att få nytt, och slippa betala ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar