onsdag 22 augusti 2012

STÖR MIG LITE

Alltså, jag måste bara skriva en fundering.. hur orkar folk hålla på som dom håller på, på facebook? Kommenterar och håller på till olika sidor, typ polisen, kvantum osv, osv... hur besviken eller nöjd man är? Säg det till någon på en gång i stället. Jag fattar inte hur det har blivit på facebook, det vanligaste man ser nu, det är sådana inlägg/kommentarer (där det då även blir diskussion mellan alla som kommenterar, folk stör sig på varandra). Det är ju bara drygt. Plus "dela det här", "gilla det här om du bla bla bla". Äsch, nu är det ju jag som stör mig här på bloggen, typ samma sak. Men jag begriper bara inte, det är bara det. Hur folk orkar liksom.

Sen, en annan grej som är drygt, det är, att varje tv-säsong (typ nu på hösten), då alla program börjar igen. Då har jag bestämt mig innan, för att inte följa NÅGOT förutom typ "ensam mamma söker" och "bonde söker fru", då det väl börjar. Så gör jag alltid, lovar mig själv, att inte följa en massa olika. Men hur blir det? SAMMA VISA VARJE GÅNG. Nu har jag "råkat" hamna i robinson, hollywoodfruarna, roomservice, top model, project runway och ensam mamma söker. Så nu har man ju det man gör. Det är fler också, känner jag, kommer bara inte på vilka mer. Men drygt är det. Jag kommer antagligen börja se "nybyggarna" också, beroende på vilken tid & dag det kommer gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar