fredag 24 augusti 2012

VÄRMEPLAN

Ey ey ey! Dåligt med bloggande idag, I know... men då jag väl var klar med allt i lägenheten, undanplockning & lite packning, då for jag och sprang. Det gick halvtungt, men bra ändå.

Jag hade bilen packad och klar, även min lilla vovve fick ligga i bilen medan jag sprang. Men det går ju bra, nu då det börjar bli svalt ute + att det bara tar typ 20 minuter för mig runt. Så direkt efter springturen så for jag och handla mat på Laguna, till mig, mamma och Markus. Deras sallad som heter "Värmeplan" är verkligen god, i alla fall första gången jag åt den och idag.. det är olika beroende på vem som gör sen tror jag?! Haha. Eh, väl hemma åt vi och sedan drack vi kaffe. Pratade & hade det trevligt :) Sen gick jag, mamma & Mittzi på en promenad upp till Markus :) Myskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar