onsdag 8 augusti 2012

DAGEN/KVÄLLEN

Jamen hallå, idag tog jag en fet sovmorgon, till 11.20 typ. Jäkligt skönt vill jag lova. Klev upp, gick ut med Mittzi, åt frukost, såg en film. Sedan for jag hem till mamma, i och med det underbart fina vädret. Vi la ut en filt på gräsmattan och solade, pratade och drack kaffe :)

Sen kom Tobias och Jocke förbi och gjorde något, mycket trevligt. Och dessutom hade han med sig skrutt-dammsugaren som vi brukar städa bilar med, PERFEKT! Så då satte jag igång att städa bilen och tvättade den, kände mig väldigt duktig ;) Han blev så fin så :) Det blev en paus med middag, mellan städet och tvättningen! Och då jag var helt klar med bilen, då drog jag på mig träningskläderna & löpardojjern, och sprang en runda :) Skönt! Kom hem till lägenheten typ 21.30! Så har min dag och kväll sett ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar