söndag 12 augusti 2012

UNDERBART, FANTASTISKT, OTROLIGT, JÄKLA LOVELY

Behöver jag säga att duschen var fantastiskt skön? Nä, tänkte väl de... eh, efter att jag duschat fick jag ett sms av en av mina bröder, Tobias. Han fråga om jag möjligvis inte hade någon matlåda över, haha. Det hade jag inte. Men jag fann i frysen och kokade ris till. Så han kom förbi och hämtade den och sedan for vi en raggarsväng på kvantum. Så efter att ha varit med Tobias en liten stund, så är jag på strålande humör! Annars har jag inte gjort så mycket mer, som jag ids skriva.

Just nu sitter jag på balkongen och chillar, vilken kväll vi fick. Shit va härligt det är här ute! Smuttar på ett glas rött och är mer än lycklig över att jag är ledig i morgon ;) och tills vidare dessutom!!! Helt underbart, fantastiskt, otroligt, jäkla lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar