torsdag 30 augusti 2012

Dr. O.L

Efter jobbet så gick jag ner till mamma en sväng, hon hade lösa pengar, så jag kunde ta till parkering uppe vid sjukan (så jävla värdelöst att de inte tar VISA!!!!!).

For upp dit & träffade min doktor, vi gick igenom sammanfattningarna på mina tre sjukdomar och pratade även allmänt. Min lilla mysdoktor som nu ej får vara min längre, för att jag blev för gammal, för läääänge sedan. Men nu kan han verkligen inte hålla mig kvar längre, så nu kommer jag hädanefter att gå på kontroll hos en duktig läkare på vuxen. Jag fick en stor bamsekram, verkligen en fin, snäll & grym doktor! Jag har haft några stycken bra, genom åren, men två speciella, speciellt bra & trygga, O.L är en av dem. Barnen har det bra, dom kan känna sig trygg, om dom får O.L som doktor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar