tisdag 21 augusti 2012

SOM SÅ MÅNGA ANDRA DAGAR

Idag, som så många andra dagar, bestämde jag mig tidigt, för att lägga mig tidigt. Typ 21, eller minst klockan 22. MEN, här sitter jag, även det, som så många andra dagar, vid denna tid. Jag kommer HELA tiden på "nya" saker att göra, än fast det gott & väl, skulle kunna vänta till i morgon. Men det är bara att inse fakta, det är såhär det är. Jag är en liten nattsuddare. Jag känner mer igen mig själv, då jag är såhär, än då jag faktiskt LYCKAS lägga mig i tid och faktiskt SOMNA i tid. Det händer sällan.

Nåja, jag sitter som sagt uppe än (som ni kanske förstod????), ser på "project runway". Har bara tittat med ett öga typ. Jag har faktiskt inte sett det speciellt "noga" ikväll, höjt på ett ögonbryn lite nu och då bara. Men nu ska jag snart titta på det noga, då det gäller utslagningen. Sen ska jag fasiken gå och lägga mig, det är dags för sängen... NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar