måndag 20 augusti 2012

HELGEN

Oj, så dålig uppdatering det varit här på bloggen... men har absolut inte funnit tid eller ork till att uppdatera i helgen. Vi har haft full fart hela helgen, med att fixa och bära uppe hos mormor. Hela gänget har varit på plats, min familj & mosters familj + mormor såklart. Men en bra och VARM helg har det varit. I torsdags (inlägget nedan), så tog jag mitt första dopp för i år. På fredagen blev det dopp nr 2, och då fick jag till och med ut mamma i sjön!!!! När hände det senast liksom?! Och på lördagen, då gatt vi alla ta en paus i arbetet och gå ner till sjön för att svalka oss. Så då var vi alla ute i sjön, utom Markus tjej Julia och kusinernas pappa Janne. Mycket kul! Sen fortsatte jobbet. På kvällen blev det middag & drickbart. Vid 01 någonting, for mosters hem. Och närmare 02 for Markus och Julia hem till sig. En mycket trevlig kväll & natt.

Hur som helst, så orkar jag inte skriva mer om det nu, men helgen har som sagt varit full rulle. Och samtidigt varit trevlig. Igårkväll for jag hem till lägenheten, for bara och handlade någon del innan. Sedan for jag hem och packade upp lite, innan jag sedan hämtade Lisa :) Herrejösses så längesedan jag träffade henne, så det var riktigt kul att träffa henne. Skjutsade hem henne vid 00 typ. Nu dröjer det väl inte så länge tills vi ses igen heller så, det känns kul :) Så har min helg varit, och nu har jag skrivit nog långt, så det är bäst jag ger mig.. ehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar