söndag 20 januari 2013

BESÖK

Sandra kom hit tillslut, med vilddjuret Mille. Fast han har faktiskt blivit mycket lugnare! Det var i alla fall grymt kul att ses igen, 100 år sedan sist, så det är klart jag hunnit sakna Saaaanooou! Vi har alltid så sjukt mycket att prata om och gå igenom, då vi ses, bara för att det alltid går en viss tid mellan träffarna just nu. Men åter igen, så var det riktigt kul och trevligt, att ses igen :)

Då hon for så ringde jag upp Johanna, som jag pratade med precis då Sandra kom hit. Men så ringde mamma, så då pratade jag med henne i stället och ringde upp J.K sen. Så det blev ytterligare en massa prat! Medan jag stod i telefon hela tiden, så passade jag på att förbereda inför lite matlagning i morgonkväll och även att diska bort. Så nu är det fint i köket igen :) Ehhhh, intresseklubben antecknar förstår jag... suck. Jaja, nu ska jag chilla med lite film på datorn, innan en dusch. Måste hämta handkrämen också, för mina händer skriker snart efter hjälp, bokstavligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar