söndag 27 januari 2013

BLOMKÅL, MORÖTTER, PASSIONSFRUKT

Jag for in på skolan en stund i eftermiddag, med Elin. Jag läste lite litteratur, 2 kapitel blev det. Jag orkade inte mer. Roger kom dit också, sedan for dom vid typ 20 över 18 och jag stannade till 19. Jag for på affären en sväng och sedan for jag hem och duschade, den duschen var grymt efterlängtad kan jag säga!!

Sen har jag degat i soffan resten, och ätit blomkål + morötter med dipp och druckit citronvatten. Nu har jag nyss skurit upp en passionsfrukt, som jag ska mumsa i mig. Hoppas dessa godsaker hjälper mig att kurera :)! På tv'n har jag på "taken". Det är en sjukt bra film (enligt mitt tycke), men snacka om att man blir stressad. Jag blir nästan, nästan lika stressad denna gång, som första gången jag såg den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar