torsdag 17 januari 2013

"YOUR SISTER'S SISTER"

Good evening... jag ligger i sängen, har just sett filmen "your sister's sister", den var faktiskt ganska bra. Nu ser jag på "på smällen", jag älskar den filmen, blir aldrig trött på den. Den är så jäkla kul! Hmm, annars idag då? Det har inte hänt något speciellt. Jag sov i stan, hade ingen skjuts hem inatt, så det kändes lättast att sova i stan. I alla fall, så kom mamma med Mittzi 9 typ. Sen chillade vi med en film och mådde som vi förtjänade.

Sen vid 12 gick jag och hämtade mammas bilnyckel och vi for hem (jag och Mittzi). Jag borstade tänderna och bytte skor, sedan for jag på sjukan och tog prover. Hade en tid för provtagning idag, för att se hur järnvärdet i blodet ligger nu, om det sjunkit lite sen tappningen. Så det lär jag väl få höra i morgon eller nästa vecka. We'll see. Sen for jag hem och degade i soffan, strax därpå hämtade jag mamma. Efter jag kommit hem igen så degade jag igen - sa jag att jag mått som jag förtjänat idag? Ont i huvudet HELA dagen, jag har det fortfarande. Det är sådana här gånger man ångrar gårdagens alkoholintag. Fast egentligen, så drack jag verkligen inte mycket, så jag förstår inte dagens bakisdag. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar