onsdag 23 januari 2013

FÖRELÄSNINGAR

Hallå, skolan gick bra idag. Vi hade ju bara en föreläsning. Men läraren själv kom inte förrän typ halv 10 nästan, det var fel på schemat att vi började 9... haha. Vi skulle egentligen börja 10, men på schemat stod det 9, så vi var ju där 9 och när vi då ringde läraren, så kom hon typ direkt ;) Det var en mysig föreläsning, hon är så härlig att lyssna på. Hon är riktigt bra på att prata och sedan gillar jag hennes egna historier som hon lätt "glider" in på.

Vi drog över tiden lite, med några minuter. Vi slutade typ 10 över 12. Då gick jag dit Elin satt, sen gick vi på 1life och kirrade gymkort, så nu ska det bli "ordning" :) Efter det for jag hem och gjorde lite olika, innan jag sedan satte mig och såg en föreläsning. Jag såg klart den och nu har jag nyss ätit middag, så nu får jag inte sitta här och inte göra någonting längre, dags för ännu en föreläsning på datan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar