söndag 27 januari 2013

FÖRKYLD

Jag har känt mig småförkyld sen i fredags egentligen.. och idag vaknade jag gör-förkyld. Inte alls kul. Jag har inte tid med att vara förkyld nu. Dels för skolan och dels för att jag vill börja gymma NU. Men som sagt, vi vaknade och gjorde frukost, mamma var inge pigg heller, så hon la sig och vila en stund och jag gick en tur med Mittzi i fina vädret. Sen gick vi in och vilade också, jag var typ andfådd efter nån meters promenad.. haha. Jag for hem till lägenheten vid två-tiden typ.

Utöver förkylningen så har jag fått feteste såret på hakan, ett stort skinnflått sår, jag ser inte riktigt klok ut. Jag antar att det är herpes, det beter sig likadant som munsår, klias och sticks, och varas nå fruktansvärt. Blä. Men - jag har varit med om värre, så jag ska inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar