söndag 13 januari 2013

NY DAG

God morgon, ännu en ny dag har anlänt. Jag hade ställt väckaren, men snoozade till 8.50, då klev jag upp och åt lite frukost och tog det lugnt i soffan ett tag. Strax innan 10 gick jag ut till bilen, och det var ju bara att sätta igång och skrapa ruterna i vanlig ordning. Sedan var jag snäll med min bror och köpte en stor cola och for med den till honom, han var så bakis. Så går det när man ska vara ute och roa sig ;) Sen så for jag till skolan, och nu sitter jag här. Så nu är det dags att börja dagen på riktigt!

Just... min tumme mår inte bättre idag, snarare sämre. Svullen och varm, tro vad som inträffat? Skulle kunna tänka mig att det blivit infekterat i såret jag har, precis vid nagelbandet. Fast jag har som någon blåsa på sidan om tummen också, typ som en nässle-blåsa (?!?!). Märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar