tisdag 15 januari 2013

UUUUUUH

Uuuuh, fy fan vad jag är trött. Helt allvarligt. Jag dör av trötthet snart. Jag orkar inte meeeeer. Blääää. Nåja, slutklagat. Sista rycket idag, i morgon eftermiddag gäller det. Jag hoppas så mycket jävulskt att jag fixar det. Håll alla era tummar och tår för mig. Ni måste. Jag sitter i alla fall på skolan, kom hit strax innan halv 9. Sovde hemma hos mamma inatt, sov som en prinsessa med en filt under mig, boompläden på mig + täcke på det OCH min fotvärmare. Om jag hade frössan te mig? Japp. Jag ville ha värme och det var så skönt. 

Nu ska jag fortsätta här, nöta, nöta, nöta. Jag väntar in min plugg-kollega, hon kommer strax. Jon var nyss förbi och pratade en stund i alla fall, så nu har jag haft min lilla paus för en stund. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar