måndag 21 januari 2013

SO FAR SO GOOD

Efter en bra dag så är det nu dags för att avrunda denna måndag. Idag hade vi ny kursstart - början på termin 2. Den kurs vi kommer att ha nu heter "människans livsvillkor". Den verkar jätteintressant, så just nu känner jag mig ganska pepp! Det är om sådant som jag tycker är kul och intressant att läsa om. So far so good!

I alla fall så började vi 10 och slutade 15.30! Hela introduktionen och lärarens små berättelser samt hennes många "vitsar", var kul. Jag skrattade vid flertal tillfällen, till och med så jag grät ;) Så det lilla vi träffade läraren idag, så verkar hon supergullig och bra att ha och göra med! Vi får hoppas att den känslan håller i sig, vidare in på kursen :) Eh, jag skriver om kvällen i ett annat inlägg, blir för långt annars! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar