söndag 27 januari 2013

I FREDAGS

På fredag hade vi egna studier. Jag såg klart föreläsningarna, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Där mitt i, klockan 13, hade jag introduktion på 1life med PT. Det var riktigt kul och han var grym på att visa och säga vad jag skulle göra :) Rolig var han också! Så den halvtimmen jag hade, flög iväg som om det var 5 minuter.

Efter gymmet så gick vi på "coffe house by George", jag käkade min lunch/middag - en Cesarsallad. Den är så sjukt god där! Mums. Sen lyckades Elin övertala en inte så svårövertalad mig, att gå ut på kvällen. Jag var färdig och for till Elin och Roger vid typ halv 7. Mittzi följde med, för vi skulle sova där sen. Vin och mera vin blev det, sedan utgång på Olles. Jag hade riktig kul, så det var en lyckad kväll :) inte särskild "läcker" bild, men jag bju! Den är sedan i fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar