fredag 11 januari 2013

FUCK CANCER

Goddagens, sovde ju hemma hos mamma inatt. Jag tog mig en välförtjänt minisovmorgon till klockan halv 9, då klev jag upp och duscha. Sedan hade mamma kirrat frukost tills jag var klar. En smarrig frukost var det, och den satt hur bra som helst i min hungriga mage. Vid 10 rullade jag ner mot staden, for först hem till lägenheten en sväng - kokade kaffe för att ta med i min termosmugg och medan jag gjorde det, så passade jag på att diska bort disken jag hade i diskhon. Skönt att det är borta då man kommer hem. Sedan for jag in på skolan och har varit här sedan typ 11.15!

Nu har jag precis sett klart på de endokrina föreläsningarna. Så nu ska jag börja nöta lite papper. Smsade med Malin också, och hon länkade en låt som en pappa har skrivit till sin son, som förlorade kampen mot cancer. Tror ni jag kunde hålla mig? Nej. Tur ingen gick förbi dörren, då skulle dom nog undra, och tro att jag tycker skolan är så jobbig, att jag sätter igång och gråter. Men det var en fin låt och det gick inte att hålla tillbaka tårarna som ville ut. Cancer är en förjävlig sjukdom, det kan jag skriva under. Fyfan. Jag ska beställa några delar då jag får lite klirr i kassan, nu är jag för fattig, såhär efter jul. Men då ska jag bland annat beställa nallen "Tryggve" och jag tror även att jag ska beställa denna:

 
... för denna vill jag ha. Plus ev. småsaker därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar