måndag 7 januari 2013

MORGONLYX

Jamen hallå, igår var verkligen ingen bra pluggdag för mig. Jag gjorde allt annat än pluggade. Men vi satt till 20.15 på skolan i alla fall. Sedan for jag hem, jag duschade och tog det lugnt framför en film. Det blev en lugn och bra kväll.

Idag klev jag upp med tuppen, halv 7. Jag gjorde mig klar och for till Elin 10 över, där blev jag bjuden på frulle. Snacka om morgonlyx ;) Vid 8 gick vi iväg till skolan, så det är där vi är. Det går faktiskt ganska bra idag, jag är glad, jag förstår det jag läser/går igenom och då blir det ganska kul att plugga. Det är ju sjukt intressant, hela denna kurs, synd bara att det blir så "stressigt" - då den är så pass stor, omfattande och svår. Men detta ska bara gå vägen, jag ska klara det! Heja, heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar