fredag 18 januari 2013

STORSTÄDAT


Läcker cam-bild. Jag är nu redo för allt vad kvällen vill erbjuda. Nyduschad och ställt opp mig. Den börjar först med att mamma kommer på en stund, vi ska käka lite mat. Mums. Jag är så hungrig så jag mott krevera, har inte ätit sen frukosten i morse. Sedan ska jag in till stan en sväng och ta en kaffe med fina vänner. Mysigt att bara ta det lugnt, såhär på fredagskvällen. Senare ikväll så får jag se vad som händer, man vet aldrig.. :)

Idag har jag i alla fall storstädat, så nu känns det såååååå skönt. Det enda jag har kvar att göra är att byta gardiner. Jag har fortfarande julgardinerna uppe, men det är för att jag råka skicka hem gardinerna som ska upp nu, tidigare innan jul någon gång. Så dom är hemma hos mamma! Hoho. Jag får byta dom i morgon, det går ju lika bra det. Men det känns så bra att den stora städningen är gjord, att det är fräscht hos Nordin igen. Det såg verkligen INTE bra ut innan ;) eheh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar