torsdag 31 januari 2013

VARFÖR GNÄLLA?

Hellu, idag är det torsdag. Idag känns det bättre med mina svinkoppor, tack och lov. Jag får hoppas att det försvinner illa kvickt. Än ser det inte så fräscht ut direkt. Men vafan, det är ju sådant som går över. Så varför gnälla? Förstår inte varför man alltid ska gnälla, framför allt då jag verkligen vet hur hemskt saker och ting kan vara, då man får ha all rätt i världen att gnälla.. ändå är det så lätt att gnälla då det kommer till de här små-infektionerna, som inom en kort tid går över.

Idag har jag i alla fall varit med min grupp hela dagen på skolan, vi är typ, jättesnart, klar med gruppuppgift 1. Det känns riktigt gött. I morgon ska vi fortsätta, vi ska bara ha något i en timma på morgonen först, någon lektion. Men det är ju faktiskt fredag i morgon, vilket innebär heeelg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar