torsdag 17 januari 2013

DAGEN MED DET STORA LÄSKIGA D:ET

Igår: igår var det dagen med det stora läskiga D:et - tentaskrivning. Jag sov ut till halv 12 igår, sedan gjorde jag mig klar och for in till stan och åt lunch med världens finaste och bästa mamma på hennes lunch. Efter det tog jag en kaffe med Johanna, vi tog det bara allmänt lugnt innan tentan helt enkelt.

Klockan 16 var det dags, jag var faktiskt ganska lugn (?!), det hör till ovanligheterna, att jag är lugn inför ett prov. Jag satt till klockan 18, vi hade skrivtid till klockan 21. Det är omöjligt att säga hur det gick, men det kändes i alla fall okej, så jag HOPPAS verkligen, med allt jag kan hoppas, att det räcker till G. Sedan blev det att fara hem, äta lite mat och göra sig klar. Jag skypade med Johanna medan jag fixade mig, och sedan vid 21 tog jag bussen in till stan. Det blev fest med fina klasskompisar och sedan utgång. Det blev merry can, för Olles hade stängt igår?!?!.. Men det spelade ingen roll, för vi hade sjukt kul igår! Verkligen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar