måndag 14 januari 2013

SKUNKRUMMET

Tjenixen, sitter på skolan jag... pluggar & pluggar. Lite bus hinner vi med också, men bara ibland. Till exempel nu. Men pauser måste man ta, annars går vi in i väggen innan vi hunnit tänka färdigt. Jag var iväg på en "frågestund" idag, där vi fick chansen att gå igenom eventuella frågetecken. Jag blev nog mer förvirrad än klokare, vilket jag nästan anade att jag skulle bli. Men jag tycker att jag börjar ha koll, på diverse saker, men frågan är ju om det kommer räcka, till tentan? Det kan ju gå hur som helst, än fast jag verkligen ha lagt ner min själ och pluggat. Allt beror på upplägget av tentan och vilka frågor som kommer, jag hoppas på RÄTT frågor, på det jag kan. Men men, det ser vi på onsdagkväll.

Nu har jag en dag kvar, att plugga på, eller ja, onsdag-dag också, om jag vill. Men jag har ingen bra erfarenhet av att plugga samma dag. Det brukar vara bäst att låta bli det då. Som vår lärare Eva sa idag "gå på en mysig bio i morgonkväll och sedan tar ni er en god lunch på onsdag-dag & går på stan". Men jag vet inte om mina nerver pallar en lunch på onsdag, haha. Jaja, nu ska jag fortsätta plugga... just ja, i skunkrummet. Jag tror vi har en skunk i papperskorgen. Eller, det kanske är något annat som doftar. Puss. 


Man kanske ska lära sig anatomin av en tvspelsdosa någon gång? Varför inte liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar