fredag 5 april 2013

BILDER FRÅN KTC IGÅR

Hej hej hallå, fredag idag. Det kanske ni alla vet? Jag får hoppas på det. Igår blev det bara ett inlägg, men jag orkade inte skriva fler. Ni ser ju i inlägget under vad jag gjorde igår, på ett ungefär. Jag var här hemma först, fixade mig, åt frukost osv. Kollade lite plugg och sedan hälsade jag och Mittzi på sjuklingen. Det var det jag hann med, innan KTC, där vi övade metoderna sårvård, syrgas och sugning av fejkslem från mun :) Vi hade riktigt kul, jag och Johanna skrattade ett x antal gånger tills att vi grät, så mina glasögon var inte rena efteråt, om jag säger så, fulla med torkade tårar ;)

Jag tänker lägga upp några bilder från igår, otroligt charmiga sådana. Haha, vi ser mer eller mindre korkade ut allihopa, och skelögda på vissa bilder, men det bjuder vi på, i alla fall jag bjuder på de ;) Hahah! Forsberg kom inte med på någon bild, rackarns.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar