måndag 29 april 2013

MÅNDAG HELA DAGEN

Hej hej hej, hemskt mycket hej! Idag är det måndag och det har varit det hela dagen, så vitt jag vet...? Jag har jobbat helgen, som avslutas i morgon med ett kvällspass, 13.30-21.30!

Direkt jag slutar så kör jag raka röret hem, och jag längtar så jag får spunk! Vi har gjort en ändring i mitt schema, i och med att min handledare jobbar 3 helger på rak, så jobbar jag helgen som kommer också och hoppar istället över den 3:e helgen, som är nattpass. Vi kom överens om att det är bättre att vara med dag/kväll, för det händer mycket mer under de passen. Så det blir en ledig onsdag, sedan går jag på helgspass igen, torsdag till och med måndag. Det blir bra det. I och med att jag åker hem i morgon, så känns det helt okej att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar