torsdag 11 april 2013

SKRATTANFALL

Ovanligt... jag sover inte än, än fast jag är svintrött. Men jag la mig i alla fall i sängen, innan klockan 23. Så himla skönt att räta ut ryggen, får så ont av att sitta så mycket under dagarna, vilket man gör då man pluggar, med dålig sittställning och näsan i böckerna = krokig som bara den. Nä, usch vad jag klagar känner jag... men jag är inne i en sådan period känns det som, då det mesta känns tungt och jobbigt. Jag vill inte göra mycket. Men än fast det känns/är så, så finns det ändå något som gör mig så himla glad om dagarna, så det är ju en himla tur. Det hjälper mycket, då de tunga tankarna lever rövarn.

MEN, nu var det egentligen inte det jag skulle säga. Jag skulle skriva att, idag har jag skrattat så sjukt mycket! Det är otroligt längesen jag skrattat som jag gjorde idag, jag krampade nästan ihop på grund av att jag inte fick luft. Det går inte att säga här, vad som var så sjukt kul, men det var Karlhagen som var i farten i alla fall. Så det skrattanfallet tackar jag för, det behövdes! Hahah.. det kom ett till senare under dagen, dock inte lika "kraftigt", det var också tack vare Karlhagen! Så, tack vare det, så avslutar jag med en bild på oss, med syrgasgrejorna i näsan ;) NU säger jag GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar