onsdag 3 april 2013

TODAY

Hej hej, idag har jag varit på skolan. Från 8.30 till 12. En skön dag med andra ord. Vi hade introduktion på den nya kursen "vård vid specifika sjukdomstillstånd 1". Den kommer väl vara rolig på sitt vis, just för att det handlar om sjukdomar, medicin osv. Men den kommer även att vara jobbig, svår och STOR. Men det är "bara" att kriga på. Efter denna kurs är ett helt år på sjuksköterskeutb. gjord, 1 år av 3. Efter denna kurs är det sommarlov, eller sommarjobb, om man vill kalla det så. Det kommer vara otroligt gött med en paus över sommaren, från plugget. Det behövs. Så ja, det var väl det jag hade på hjärtat.

Efter skolan var jag förbi hos Elin en sväng, fick mig en kaffeköpp. Sedan har jag bara varit ute och gått, en långpromenad med Mittzi. Men jag har egentligen ingen aning om vars jag gick, jag surrade i telefon konstant. Ehehe. Dom har även bytt lås-grunka på mitt förråd idag, det känns bra. Så det är det som har hänt, hittills idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar