onsdag 10 april 2013

IKVÄLL

Jag har hunnit se en föreläsning ikväll, sen jag kom hem. Den var ganska intressant, så då gick det ju bra. Var även över till Forsberg en snabbis. Hon har en asmysig katt, hur mjuk som helst och gosig. Men där var jag bara en stund, sen gick jag hem och satte mig i soffan. Det blev ingen öl med Karlhagen och dom, blev så enormt trött, efter föreläsningen jag såg.

Så nu har jag nyss sett favoritprogrammet, Sveriges mästerkock, där det var final ikväll. Jag har ju hejat på Jenny och Calle hela tiden, så att dom stod i final, var ju kanon. Det var ju en ruskigt kul final, jämn som bara den. Jenny tog hem det, så det är bara att gratulera! Nu blir det inget mer mästerkock, förrän 2014. Man kanske ska söka? Göra varma koppen, det tör man ju vinna på? Eller? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar