torsdag 25 april 2013

RÄKNING

Det blev en stunds räkning, men nu ger jag mig för idag. Det har inte blivit mycket plugg, men jag känner mig ändå ganska "säker" på det, jag kan alla grundräkningar jag ska kunna, jag har övat på det jag hade fel på, på förra tentan. Sen så har jag ju en ledig dag i morgon, så en hel del av den, ska väl bestå av plugg! Så det blir lite mer räkning i morgon. Jag hoppas verkligen att jag fixar tentan på lördag, det vore fantastiskt gött. Det är bara att hålla tummarna, att inte hjärnan låser sig och att de inte tar med ett helvetestal. Så, så ser det ut just nu. Vi ska även hinna med en repa på stan i morgon, och passa på med en mysig lunch där. Två till är lediga i morgon, av vi som bor tillsammans :) Så det blir nog bra, att göra både nytta & nöje, på en fredag!

Ehm, nu ska jag kolla lite på datorn och vänta på att mammi ska ringa, hon kom hem till Sverige ikväll (hon har varit utomlands i en vecka) :D Så vi har ju en hel del att ta igen! :) Sedan ska jag lägga mig och sussa, vill komma upp i rimlig tid i morgon. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar