onsdag 17 april 2013

SÄMSTA EVER

Det blev inget mer blogg igår, jag hade annat för mig. Sedan somnade jag som klubbad, ganska halvtidigt. Det var skönt. Sov till halv 9 idag, gjorde mig klar och gick med Mittzi. Sedan fick jag för mig att ta bussen in till stan... vad hände där, liksom? Men det var ju chill, på något vis. Gått i skola hela dagen, under lunchen så var jag med Karlhagen, vi gick en snabbis på två affärer och sedan gick vi hem till henne. Efter lunchen hade vi två föreläsningar, den första var den sämsta ever, han var så himla flamsig och jobbig. Sedan hade vi live-föreläsning med Monica, och den var bra! 

Nu sitter jag och är astrött, jag är trött konstant nu mer, känns det som. Jag väntar på att mamma ska sluta, hon slutar 19, vi ska äta middag och umgås en stund. Det blir bra. Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar