fredag 26 april 2013

VARIT PÅ STORSTAN

Goddag! Idag är jag ledig från praktiken. I morse klev jag upp typ halv 9, då gick jag och Sandra på en lång, mysig promenad. Vi hittade faktiskt en jättefin väg att gå. Då vi kom hem käkade vi frukost, sedan pluggade jag lite innan en lååååååång, hääärlig dusch. Mitt i dagen, vid 13, gick vi (jag, Sandra och Bella) ner på storstan här i Solle och åt lunch. Kaffe på det. Sedan gick vi en lov på stan, det är snabbt avverkat i den här stan... haha. Jag shoppade ett par trosor, ristofflor (mikrotofflor) i rosa och lite matvaror.



Nu är vi hemma igen, jag har stängt in mig på mitt rum och tänker vara här ett tag nu, kolla lite LMB. Det känns dock som om jag kan det nu, men jag ska kolla lite mer på det, se om det finns någon klurig, som jag kan räkna ut. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar