torsdag 4 april 2013

FRUKOST

Godmorgon, sitter och äter frukost nu. Klev upp halv 8 och duschade och så. Skön morgon. Jag var dock astrött och ville verkligen inte kliva upp, men bara jag hade tagit mig till duschen så gick det fort att piggna till. Efter frukosten ska jag fixa luggen och måla fransarna, sen är jag klar för dagen.

Sedan ska jag kika lite mer på teori, inför metoderna vi ska öva idag. Och sen får jag se vad jag hinner med. Igår såg jag på björnbröder 2 och fick en gång för alla väldigt klart för mig, att jag är väldigt känslig vad gäller film och dylikt. Jag grät i slutet, trots att det gick bra för dom. Haha. Men filmen var faktiskt bra, jag trodde kanske att 2an inte skulle vara så bra, men jodå, sevärd - absolut. Och älgarna älskar jag, dom är fantastiska! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar